2 veckorsplanering

Måndag Tittar på Vickie när hon klipper sig, Gymma, Sola i Rudan, Centrum, Färga Vickies hår brunt! Träffa Vegabarn
Tisadag schweizebadet med Becca och Andree, Träffa vegabarn
Onsdag Shoppa en till bikini och ett par skor och ett linne med mamma, tror jag! träffa Pierre kanske! Soooola
Torsdag Kimmen kommer hem :D Easter sover hos mig, SOOOLA!!
Fredag Soola bada med easter, Familjen åker till Andrees cup, ENSAM HEMMA!!
Lördag Soola, Kimmen sover här :) <3
Söndag Sooola, bada? Vickie kommer hem :D
Måndag inget planerat , Va med vickie sola bada antagligen

tisdag Inga bestämda planer men soooooola!!
onsdag Mamma teddan åker till Rom, jag  Ensam hemma till söndag!!
torsdag Inget bestämt men ensamnhemma sköööönt!!, Tandläkaren 16.30 :S
fredag samma
lördag samma
söndag samma, åker till Öland på måndag sen småland e borta tre veckor kanske mindree om folk längtar hem mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0