att vara redo !



V.AR.N.I.N.G : En trött Alexandra, har konstiga tankar. Inte meningen att ni ska förstå helt :)

Att vara redo för nånting är svårt att veta.
När är man redo? Blir man någonsinn redo? elr måste man ta en risk för att få svar på den frågan? Ta första steget och slänga sig ut i det okända? Jag har inte svar på den frågan, men jag undrar mycket om den. Jag tror det är annorlunda för alla, att alla har sin knep för att just förstå om just "du" är redo. Jag däremot  tror att man inte är redo förens man har bra med självförtroende för att just våga ta en risk. Det är många som inte har det självförtroendet, men när man har det självförtroendet då tkr jag man ska ta en risk. Ta just den risken som  får dej att veta om du e redo,  Då märker du om du e redo, om inte så vet du, du behäver inte gå och undra och kan göra något åt saken, men om du är det så Grattis.  Du kan bara vinna på att ta risker i det fallet. Då kan allt bli bra. Du ska inte sturnta i elr inte ta tag i ngt bara för du inte tro att du är redo. . Och jag Tror att DU 'är redo!!
So give it a try You will not let me down...

Kommentarer
Postat av: emelie

bra skrivet stumpan

2009-06-27 @ 13:36:31
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: en trogen läsare

söt du e alexandra! :)

bra skrivet btw

2009-06-27 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0