@ Coozie

Sitter nu på Donken och skriver in en massa skit på Coozie's hemsida. Jobbar idag till kl 16 ungefär. Får in cash och ska köpa mig en munktröja på Carlings för 199:-. Billigt och bra. Jaja, idag händer inte mycket mer, jag kanske drar och tränar, men träningsvärken i ben och rumpa gör för jävla ont efter dubbelpasset som innebär body attack och body pump i söndags. Fyfan vad jag har ont. Du anar inte. Nu ska jag tillbaka till butiken. Ni kan ju kolla in hemsidan som mamma sitter uppe med hela nätterna och som jag jobbar med nu. http://coozie.jetshop.se/. Där kan ni kolla på och köpa våra möbler utan att stressa inne i Farsta C!



Väggorden är hur snygga som helst!

Kommentarer
Postat av: melissa

jag har "carpe diem" på väggen hemma. :)

2009-06-16 @ 21:40:02
URL: http://liissi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du vad textsnittet heter :)

2009-06-19 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0