Godmorgon sverige

Hellu vakna nys klockan e 13.30 ungefär, vakna upp hemma hos Empo, vi hade så jävla sjukt kul igår haha först var vi i Branbergen såg brejding och ngr :) sen drog vi till VH och träffa en massa och sen i centrum och aa sen hos michelle, vi kom hem runt halv tre haha och på bussen hem slet vi sönder Empos jeans så de är i tusen delar nu och ligger lite här och där på buss 835 ;) När vi väl var hemma var ja as trött och empo var på sitt rumoch prata med mr X haha och jag var i filles rum och prata och hade skit kul till sjag somna ihans säng med ytterkläderna på och empo och han fick väcka mig och aa sen somna jag som en stock runt fem i empos säng med kläderna på. Så aa nu e jag jävligt trött ;)

Idag blire väl att va med empo tills hon ska träffa X och  sen åka hem duscha och chilla galet! Ska träffa Kimmen <3 sen oxå han kommer nog till mig tror jag får se vad v igör!

Nu ska jag äta chips onyttig som jag e puss på er

Empos skolfoto hha skiiit söt ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0