Gröna kortet blir vårat

Ojojojojojojojojoj, nu va de länge sen man hörde av sig till er. För det första... Jag fick 10 MVG och 7 VG i slutbetyg, alltså 290 poäng. Nöjd är jag. Därefter har jag fått avslutningspresenter vilket innebär $-flow för tillfället, ett halsband från Rum till stora och små, en bikini från Puma och ett par sköntrosor från Frank Dandy. Sen har det blivit ganska mycket shopping för min del, bilder kommer upp när jag har lust. Under dessa dagar har jag umgåtts med mina käraste vänner också, dom får man inte glömma. Aldrig!

Men som sagt, jag och Alle skaffar gröna kortet idag på Grönan, kostar 150 spänn för att gå på alla bra konserter som är där under sommaren. Och idag ska vi dit på NRJ in the park! Men innan det ska jag och syrran på middag hos farfar... Puss hörrni, hör av mig senare idag




Yippie ki yey, MF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0