HEJ HOPP GUMMISNOPP

Visst e jag mogen? Jag tkr det iallfall!! Idag vakna jag upp Hemma hos Kimmen vi kolla på skräckfilm igår och fyfan vad den var läskig =S Kimmen skrämde mig hela tiden haha xD fast han blev oxå rädd :) hihi Idag har jag vart i Centrum en snabbis med Empo och nu e vi hemma hos mig jag duscha och Empo sov i min säng vi ska snart dra til Centrum möta kimmen lämna Pengar och sen vet jag inte vad kvällen har att bjuda på Förutom att jag somnar hos Empo. Nu ska vi springa till bussen
puss på er Bitches

Gammal bild i sjuan

Kommentarer
Postat av: Karls

OMG VILKEN LITEN WANNABEFJORTIS DU VAR!!! <<<<3

2009-06-08 @ 20:32:59
Postat av: patty

så fin:)

2009-06-10 @ 12:51:17
URL: http://candytrisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0