hel-crazy day

heeej alla guzzar!
Ligger här i sängen och gosar med mitt stora fetto, ni som inte vet vem jag menar så är det den där lilla nissen Emma Sjöberg. Just so you know! Jaja, nu ska jag dela med mig lite av min och emmas fantastiska dag, höhö, lite skämt åt sido. Eller nja, jag tror jag inte vill dela med mig så pass mycket av mig och emma, då får ni nog ta och lära känna oss först.
Vaknade, emma hem och packa, emma kom tillbaka, jag städa, emma jag handen, ica, delicious nachos med smält ost och tacosås, helt ändrade planer, gick ut, träffa några sköna guzzar, hem, helt crazy mother, mother fucker, kokos bodybutter och slutligen mys i sängen. Ja, tycker att detta var en bra sammanfattning av våran dag, vad tycks?
Eftersom jag och Emma är så generösa av oss, så bjuder vi på två osminkade söta bilder, enjoy people :)


som ni ser lekte vi lite med min webbkamera, sådanna katter!
/Tyffingen Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0