Kom igen nu ! Kämpa

Man e så duktig på att säga negativa om sig själv och så jävvla dålig på att säga ngt positivt med sig själv!

* Jag har alltid ostädat rum
* Jag är så jävla lat
* jag har värsta humörsväningarna


Man klagar oftast på sitt utseende

* Mina ben e för stora
* jag e för kort
* jag har små bröst

Men när ngn frågar vad man gilalr hos sig själv blir man tyst och efter ett tag säger jag

*... mina ööhm kasnke elr fan nee elr om jag måset ta ngt mina ögonfransar!

Sådär var jag förut Men nu accepterar jag hur jag ser ut och är och om jag kan göra det kan även alla andra acceptera mig oxå om inte så vad e det för männsikor !!  Så målet sommaren 09  är bättre självfötroende och istället för att klaga på sig själv göra ngt åt det, som tex börja träna !! säga vad man tkr iebra med sig själv varje dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0