kvällen

Min morgon var sämst orkar inte berätta vrf!!.. efter det dålig drog jag hem till ickie vi har dunkat musik på högsta volym  och chillat galet Är så JÄVLA STOLT ÖVER MIN VICKIE Hon gick ut med  290p gryyyyyyyyyyyyyyyyyymt!!!

Ikväll för min del blire Rudan. tänkte bara vara hemma och dega men Empo tvingar med mig till Rudan, det kommer nog bli kul :) e bara så otaggad på allt för min cp morgon men men party makes me smile och man måste ju fira alla som gått ut grundskolan och e fria nu :D haha Så aa ska hem fira brorsan först sen blire Rudan :)

Imorrn blire gymmet halv elva elr ngt med Vickie oc sen ska vi ha tjejväll och ta massa pics som förr i tiden :) <33 miss

Skrier när jag kommer hem till Mig puss <33


HAHAH OMG STOR JÄVLA BJUDNING PÅ DENNA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0