Morgonsolen strålar

Vakna up att jag försover mig som vanligt :P haha inte bra. men betygen e satta så skitsamma!!! Jag sätter på mig en
 blå klänningfodral och min korallbikin
i.
Drar mig till bussen där jag träffar Simon & Max Pisano, och min kära vän Anton Nyström. Det blev lite stelt men som vanligt e superkillen Anton bäst på att snacka så det var hur kul som helst att snacka med  honom han e så jävla sjuk de sakerna hanhittar på haha. Kom iallafall til skolan och upptäcker att jag typ inte har en enda lektion , jag suckar djupt-.- och ligger nu i solen på gräset utanför. Ska titta på Johannas uppspel ikväll så måste vara kvar till 6.
 Vad gör man inte för vännerna ;)
PUUUSS SUCKERS

Jag och sis, mamma pappa i bakgrunden, haha
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0