skolavslutning !

Imorrn e det skolavslutning! Jag går ut ettan och ska börja tvåan, det går så fort! men frågan jag ställer är ska man vara uppklädd!??? grejen e att alla mina klassvänner baah; men vadå jag ska ha jeans typ vanliga kläder. grejen e att jag Alexandra Ignell älskar att klä upp mig och liksom skolavslutingen har alltid varit en chans att göra det. och n vet jag inte om jag ska göra det. jag kan ju inte komma där själv likosm as uppfixad  pinsamt.se ? men  aa KLÄNNING kommer jag ha !! men det står mellan en blå klänning som e en vanlig vardagsklänning typ, en rosa från gina alla har den typ, elr den vita jag skulle haft från början men fan det ser ut som jag ska ta studenten i den .. jaja vi får se jag var uppe till fyra igår och vakna elva så kommer niog aldrig somna idag :S plus att jag ska upp sex har satällt kl på kvart i !! Fan vad alla smsar nu måste jag sluta skriva och stänga av mobilen puss på er love yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0