Skrivet av emelie englund babie ! <3

BOYS ARE TOYS
Gud vad jag hatar killar, varenda kille på den här jorden är så jäääävla dum i huvudet. Sviker, otroghet, ointresserade osv. Inget ska gå före ens flickvän, inget ska hindra honom från att träffa dig. Du ska gå före allt !

Men nejnej, absolut inte, nu tidens killar, från 13-16 är så sjukt omogna nu för tiden. Vad händer med killarna? Skiter i att svara när man ringer, läser sms och skiter i att skicka tillbaka. Knullar och drar. Går ut och super med andra bruda istället för att komma hem och mysa med oss. Det är allltid vi som börjar smsa, vi som säger "jag älskar dig!".. VI klassas som jobbiga för att vi alltid hör av oss. Vad är det för jävla stil ?

Säg till honom att det är han som får ta ansvar för erat förhållande, för det går inte att du ska leka mamma och ta kontakt hela jävla tiden.

KILLAR KAN PÅ RIKTIGT TRYCKA UPP NÅGOT ! vart vet jag inte, men jag är så jävla irriterad nu så det kom bara !!!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0