snart åker jag till Småland

Har nyss packat färdigt, jobbigt att bestämma vad man ska ha med sig och vad man ska ha på sig på Midsommar.. jaja det blev ett lyckat resultat! Har vart och gymmat med Vickie på morgonen, Älskar att träna man blir så stolt över sig själv! Snart kommer mamma hem och då åker vi. Fyra timmar i bilen med familjen Crazy Ignell Karlsson Hodge haah många efternamn.. Det blir väl som vanligt, jag och mamma älskar dunka musik så vi komemr ha allsång vi två i bilen och dansa och skit vi e riktiga partypinglor i bilen kan jag säga. Outfiten i bilen blir mjukis och t- shirt MOHAH  vad annars liskom?! Imorrn kommer även Mammas barndomskompis familj ner o firar med oss och alla i Loftahammar väldigt många !! sjudundrans fest komemr det bli. Kommer inte ha internet tillgängligt men bilder och rejäl uppdatering komemr när jag komemr hem på måndag.. Nu ska jag städa mitt rum lite puss lovers !! <3

Jag och lucas påväg till skolan xD
no more school
yeeayy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0