Söndag 21 juni

Heeej! Nu äntligen är alla smilisar home again, jippi! Nu är det bara jag, mamma, Emil och Mathilda hemma för ett tag. Vi har nyss varit på Maxi och handlat lite smått gott tills ikväll, det blir mys till filmen Juno. Ska bli skönt och bara dega actually.. Imorgon ska jag maby ut till M&M på Gålö med syrran för att sola och ta det lugnt, njuta av värmen &solen. Kanske drar ut med båten, händer nog att vi gör det! Eller så har vi plan två, sola med Alle och Vickan vid rudan:) På kvällen har jag och Emelie bestämt oss för att kolla på bio, var ett tag sen vi sågs. Antagligen följer Vickan och Alle med hoppas vi! Någon som har något bio-tips? Nu ska jag kila ner och vara lite social med min kära mother. Kiss eran Emser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0