sthlm i mitt <3

Ojojoj vilken skön dag jag haft idag, först chill på gräsmattan, sen en sjukt varm 839 till scheizerbadet, men du där vare steekit hett och Bad blev det och mkt solande! Rebecca hade köpt med sig lite smått och gott, gud vad hon stressade på Pressbyrån, tro mig Killen i kassan undra om hon skulle få en hjärtattack snnart  elr ngt "O Jaja kan säga att jag låg i och simma ett tag fan det är varmt i vattnet nu och det komemr bara bli varmare och varmare SKÖNT!  åktge hem vif fem. Sen blev  en tripp till Centrum där jag och mamma och brorsan köpte skor och skit sen åt vi kebab och köpte massa godis hihi busigt! sen såg vi på midsommarmorden och allsången.. Nu sitter jag i min säng och är SJUUUK Gosh* hoppas jag blir frisk tills imorrn knarkar alvedon just nu onte i halsen som fsan har jag!

Luffarn väntar på bussen hem :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gullig bild :P

2009-06-27 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0