Student, min kära syster Malin Sjöberg!

Godmorgon gottfolk. Alla sovit bra antar jag. Själv har jag inte kunnat sova så speciellt bra. Igår var några vid raman och efter-festade. Drog hem runt elva någon gång. Min syster tog studenten på dagen, mycket kul! Längtar tills det är vår, min tur. Mycket champange, jordgubbar, hallon, mat, tårtor, bakelser, presenter m.m. Ikväll/idag hade jag tänkt leka lite med Emelie min vän. Vi får se vad vi hittar på, några förslag kanske? Snart ska iallafall jag och syrran åka iväg och kolla lite på skor som behövs verkligen till sommarn! Puss och kram skumbanan.


Kommentarer
Postat av: :)

vart har du köpt linnet?

2009-06-25 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0