Sweet morning

Elr inte haah xD Vickie väcker mig halv nio jag som e leedig =S Haha när vi vaknar så e tvn på och kanalen e Adult "O vickie vad gjorded u efter jag somnat xD Iallafall jag vaknar upp med ont i halsen och är sjukt förkyld, hoppas på att bli frisk till fredag skolavslutning ;)

Idag ska jag Åka och sola med Empo sen ska vi hem till henne och jag ska fixa henne till deras bal :) fan kommer ihåg min bal fan jag  var inte lika engagerad i vad man skulle ha på sig och inte jag bara tog nån kläning och sen smnika mig somvanligt typ aja kanske blivit värre iår :P Aa så det är mina planer för dagen..

Nej nu ska jag somna om i nån timme innan man måste upp och packa! puss babes


Hahah såhär såg jag ut ;) inte alls ngt spec , ps vi åkte vit limo till balen ;)

/A


Kommentarer
Postat av: vickie

hahahahahahahh ditt cp du vet vad vi gjorde tillsammans, eller du kanske sov?... :$

2009-06-08 @ 13:09:10
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hade du bal förra året Alle?

För du är väl 93:A fast du har gått upp en klass, eller hoppat över förskolan? :) eller har jag helt fel

?

2009-06-10 @ 10:18:06
Postat av: Amanda

Hade du bal förra året Alle?

För du är väl 93:A fast du har gått upp en klass, eller hoppat över förskolan? :) eller har jag helt fel

?

2009-06-10 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0