The end

Tänk att man har slutat nian imorron. Asså ärligt talat. Tänk. Fyfan säger jag bara. Känner mig stor, men ändå så liten. Jag börjar om på en skola i höst där jag känner ett fåtal personer sen tidigare i en helt annan kommun. Att lämna Haninge och haningefolket tyckte jag skulle vara himla skönt till en början, men.. När man grubblar på det länge, kommer man verkligen sakna allt och alla här ute. Fyfan, till och med de som är helt störda i huvet. Och att inte gå i samma klass som Emma och Elina, the holy 3, vilket jag har gjort sen i förskolan... Kan inte tänka mig hur det kommer se ut. Jag ryser bara jag tänker på det. Men innan det är det sommarlov och då jävlar ska jag ha kul med mina älskade vänner. Jag ser fram emot detta lov. Jag ska inte göra speciellt mycket, bara åka till Åre och Gbg en vecka vardera, sen några småtrippar här och där. Men jag känner att det kommer bli riktigt bra.




du är så söt min ängel! /din emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0