trött elr vadå!?

Vakna av att mamma frågar om vi ska till Farsta kl halv elva -.- jag sa ja efter massa huttrande, men efter ett tag så känner jag att jag mår dåligt och ja jag springer in på toa och spyr, inte mkt men jag spydde. Jag hade tagit för mkt tablettter (med tabletter menar jag vitaminer och alvedon) plus att jag inte ätit på ett tag. inga tabletter på tom mage kan någonsinn vara bra. Iallfall så jag stannade hemma satte på Benjamin Button men somna genom hela filmen och nu e jag vaken kl halv tre, om en timme ska jag åka och träna Body pump på gymmet!! får se hur mkt jag orkar.. inga planer än sålänge på kvällen.. nu ska jag sova vidare puss

Bjuder på den här snyggingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0