Veckan blev..

Slutade med att min vecka såg ut såhär ist ;

Måndag: Ungsdomsottagningen, fira mamma och teddans bröllopsdag och sen åka till Kimmen och hade skräckiskväll
Tisdag : Farmor opererar sig, Jag sover till tre, åker till Vallentuna på tjejmidag, slutar med polbad och utomhusjacuzzi bad ett på natten.
Onsdag: vakna upp i Vallentuna åker och träffar Carro kl halvfyra och Vickie i t- centralen sen äter vi lunch och kollar lite, sen satt jag och vickie och sola i solen vid plattan :S hah, vi äter middag i kungshallarna sen chilla vi i hummlegården, HHAAHAH AGGNES GJORDE SKÖNASTE VIDEO VILL BARA PÅPEKA ATTDET INTE ÄR JAG UTAN AGGNES!!!sen så gick vi på förhandsvisningen av the proposal hah vi fick gå gratis för vi e så jävla bäst! efter det drog jag hem!!
Torsdag: 2 månader med Kimmen älsklingen, Gymma på Najaden med vickie, hem duscha, packa, blogga, städa, åka bilen fyra timmar, sen chilla galet på landet.
Fredag Midsommar, kan ju inte skriva vad som hänt än men uppdatering komemr på måndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0