Alex små shoppar och solar

Kom nyss hem från Haninge C. Har varit och köpt mer hårfärg till mitt hår så det blir lite ljusare, får se om det blir bättre. Jag har även köpt ett vitt linne(likadant som det svarta jag har på mig) från gina 100 kr och en munkis från Bikbok för 200kr. Innan det var jag och sola i Brandbergen 20kr för 20 min as najs pris tkr jag så det var taget. Har suttit på min altan idag i solen med smothie och frukt älskar vädret hoppas det håller i sig!!


Munikiströjan från Bikbok



Väldigt mysig!!



Dagens outfit hihi om  man ska sola så har jag gärna på mig mjukisar.



Hår färgen jag ska använda ( det kommer inte bli den färgen)

/A

Kommentarer
Postat av: lucas

GIllar mina byxor :)

2009-03-26 @ 23:10:42
URL: http://luckylukes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0