Allt om ingenting

Kan börja med att säga att jag har varit som en säck potatis de här dagarna som gått i veckan. Bara legat i sängen och sovit om dagarna. Somnade till och med kl 8 och vaknade halv 7 nästa morgon. 11 ½ timme är inte dåligt det. Därför känner jag mig äckligt fet och lat, så jag har bestämt mig för att ta ett RIKTIGT jobbigt gympass imorron. Just so you know lixom.

Idag har jag spenderat min dag med först kära Emma, sen kära Eddi. Han e en riktig goding han. Som vit choklad bland den mörka lixom. Ju ljusare, ju godare. Hahahha, fan vad jag är trött! Nu svamlar jag bara, så nu ska jag gå över till min religionsbok innan huvet exploderar.





Från bowlingen i fredags... Ofräsch och osminkad, det gillar vi!... Not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0