Är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar

Just nu sitter jag och pluggar spanska tills imorgon. Har nämligen prov men vet inte om det blir inställt eftersom våran lärare inte var i skolan idag och han hade lovat att han skulle hjälpa oss idag med plugget till provet. Jag behöver hjälp med att översätta en text som jag försöker att klura ut nu. Lite svårt... Och så har jag So läxa tills imorgon, som handlar om Indien med omgivning tydligen, vi ska kunna kartan, på Fredag har vi Nationella Prov i Engelska. Känner mig inte helt topp på det för det verkar ganska svårt tycker jag. Men nu orkar jag inte tänka mer på skolan..

I helgen har min söta lilla syster varit här i Haninge. Det hände inte så jättemycket, solade, hyrde film, P.s I love you, kollade Melodifestivalen och tog det lugnt helt enkelt. Ewelina började bli sjuk och själv nu känner jag mig inte helt frisk och hoppas på att inte bli allt för sjuk. Får ändå inte missa något i skolan nu. Det ända jag har kvar att säga är att jag längtar efter värme! Känns bara som det blir kallare och kallare hela tiden! Juste Elina kom hem ifrån Egypten i Lördags och är väldigt brun, är såklart avis på henne. Men det är ju en självklarthet! ;) Nu ska jag fortsätta med Spanskan. Kramar på er alla! /E


Elina, Jag och Merrhan.
 saknar min hårfärg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0