att vara eller icke vara en bra vän ?!

Jag har gått runt och tänkt på en sak nu, och pratat med en massa. Vänner, kan man verkligen lita på dem?
Först och främst måste vi ta upp vilka typer av vänner som finns.


En dålig vän
: En som inte riktigt ställer upp som aldrig ringer utan man måste ringa den själv och så pratar den bara om sig själv när man väl träffas.
En bra vän: En som bryr sig om en men man e inte riktigt nr 1 men man vet att man står personen nära.
Vän m förmåner: kill/tjej vännen som man bara är vän med in public men utanför så har man inga gränser då e man varandras. kk typ.
Vännen som gör allt, Bästa vännen: Vännen som ringer än varje dag och ser hur man mår, och om nått har hänt vet man att man kan åka till din t.om. mitt i natten. den som alltid ställer upp i dåliga och bra situationer.
Uttnyttjande vännen: Sen har vi uttnytjande vännen. Vännen som är vän med dig bara för att du har nånting ex pengar. elr som bara tar dig i andra hand att hon går bara till dig när alla hennes vänner e upptagna.
Backstabber vännen: Elr backstabber vännen, som man tror man kan lita på och den personen säger det oxå. men när det väl kommer till kritan så om nått händer så bara vänder hon sig om och blundar. den som sviker och pratar skit om en backom ens rygg.

Jag har iallafall varit med om alla typer. Och jag har lite svårt att ta speciellt tjejer på allvar. okej förutom de som man har kännt sen man var små elr väldigt bra. Jag vet inte men det känns som att tjejer ser andra tjejer som ett hot. Allt handlar om att ha de snyggaste kläderna till den bästa pojkvännen. Har man inte de, så e man sorglig enligt vissa. Jag säger inte att alla tkr så men en hel del. Jag har mina vänner and thats it dem jag kan lita på till 100% visst man kan få flera sånna vänner. men om inte så är jag riktigt nöjd emd dem jag har :) och älskar dem jätte mkt!! en bra vän växer inte på träd och man ska ta väl vara på dem.

Nu kan jag säga att Vickie som har sovit här (secrete: vi somna nio igår ) vi var as trötta, hon spelar på min gitarr och aa det går som det går ;) haha :D hon rensar bland allt mitt skräp smycken och sångnoter och skit haha. toppen männsika :D


Belive n you will succeed!

/A

Kommentarer
Postat av: lucas

vad är jag för vän då?

2009-03-14 @ 13:40:33
URL: http://luckylukes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0