dagens utbrott!

1. Jag hatar folk som faller för grupptryck ! Jag hatar folk som blir annorlunda när de är med andra personer. Jag menar det är mkt mognare att vara sig själv och stå för det. Varför är det så många då som inte vågar vara sig själva?



2.
Mer och mer får jag höra från mina vänner och andra utomstående att de inte kan ta in komplimanger att det är det svåraste som finns, och att de inte kan göra det för att de har slutat tro på de komplimanger de får. De tkr helt enkelt inte om sig själva. Jag har full förståelse för tjejer som inte kan ta emot komplimanger för att de inte tkr om sig själv elr att man inte e nöjd med sig själv. Men det jag blir arg över att det är så många som inte e nöjda med sig själva och det ska inte behöva vara så. Då kan man ju börja ställa sig frågorna. vrf känner man så ? vrf uppstår dem här problemen och vad ska man göra för att känna sig nöjd med sig själv ? Är det pga Dagens ideal? jag kan bara sejja att jag är en utav de tjejerna som inte kan ta emot på komplimanger som inte är från de närmaste, och det är ngt jag jobbar med.
Ska det behöva vara så?!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0