dålig uppdatering

Dålig uppdatering beror på att min dator inte längre är så lockande, jag går in ibland kollar fb och msn, bloggen, sen står datan med musik på ibakgrunden och man har inte lust att sätta sig vid datan. sen så har träningen fått mig att vara mindre vid datan och mer på gymmet.


Igår var jag och Vickies på ett afropowerdance- pass det var as kul det är ett pass jag ska börja gå på ofta :) efter det åkte vickie hem och jag stod 40 min på löpbandet och sen små snacka jag lite med folk jag träffa där. vissa fick mig att tänka om och vissa blev jag bara glad över att träffa :)

Idag är planerna att bara CHILLA GALET  är nämligen ledig elr a rättare sagt vi har mentorsdag och vi ska vara där en timme för att fika  -.- så jag struntar i de jag försöker ju sluta med gottissaker :D fast jag misslyckas ganska rejält hela tiden :P

Dagens;

saknad: blir ..... ngt som jag börja tänka över igår!
Outfit: vitt linne mjukis(hemma kläder)
Smink: just nu inget sen, Foundation, puder, mascara, ögonskugga
Frisyr: Plattat utsläppt
Humör: ganska på topp, men psyket sådär
Materiella vill ha: Åhh pengar, alltid pengar, vad annars
Sjuka: förkyld och ont i halsen
Låt: Eros Ramazzotti, Se Bastasse una Canzone

Drog: Juice
Längtan: sommaren
Saknad nr 2; Det gammla, plus englundarna
Korkade: pappa,


Vi bjuder på den ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0