Dresscode



 

Skinnjacka - Cubus
Halsduk - Ginatricot
Kofta - Vero Moda
Tee - Ginatricot
Fjärilsring - Ur &penn
Annan ring - Ginatricot
Diadem - H&M barnavdelningen
Tights - Ginatricot
Smink - Naturligt, vilket innebär lite rouge och concealer

Hade på mig detta idag, + mina härliga nike sneakers. De enda skorna som jag kan ha nu med mina tår...
Men angående mina tights är det bara att man har ett par (helst bomulls) tights och en sax. Därefter är det bara att klippa som man vill. Jag gjorde små för att det inte ska vara så kallt.. Men stora går också jättebra, Emmas gjorde det och det blev jätte bra. Så det är bara att experimentera lite grann om ni diggar det! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Miss X Jung

Snygg stil du har. Supersöt fjärilsring ^^ O så har du jättesnygg färg på håret också!

2009-03-18 @ 18:43:49
URL: http://asianhit.blogg.se/
Postat av: vickie

gullig du e. tack så jätte mycket, kul att du tycker så :)!

2009-03-18 @ 20:55:31
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0