emma är glad!

YES! har äntligen bestämt mig för min balklänning och så har jag hittat ett par skitsnygga skor på nelly.com! Kanske lite höga för min del, har aldrig gått i ett par klackar för det inte har varit min stil men nu till våren kommer emma gå runt i klackar :D ser verkligen framemot värmen och det tunna kläderna som ligger lätt mot den solbrända kroppen. I like! Nu ska min lille syrra gå in och spela bolibompa, dags för mig att lämna över datan och börja plugga. :( Sista inför helgen, som jag verkligen ser framemot. Alla hörde väl att det ska bli 10+ i helgen ????



schnygga ewelina och mathilda. Puss och Kram skumbanan! /EEE

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Ämen fan vilken schexig bild! LOVE YOOOOU :)

2009-03-27 @ 06:58:10
URL: http://ewelna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0