en helt ny värld

Hej på er, no time no see

Just nu sitter jag och tittar på Ugly Betty och skriver uppsats och pluggar ihjälp mig!! grejen med att jag inte bloggat på ett tag e för jag har varit väldigt stressad mitt magsår har blivit värre och det ändå jag försökt göra är att inte stressa sova och träna. jag har inte orkat med skolan och nu sitter jag här med allt som skulle varit klart i veckan och nu har jag blivit sjuk oxå vilken bonus!!

Jajaj min mens är över and I love it !! har ju haft mens i 4 ½ veckan nu pga de dumma p pillerna men nu är det över så I'm back in track.. (dock inte mitt sockersug -.- )

I dag ska jag städa mitt bombnedslag till rum och sen ska jag bara chilla imorrn blire skolan förhoppningsvis och efter blire väl att träffa folk elr bara mysa hemma!!

JUSTE LUCAS ÄR HEMMA NU :D SAKNAT HAN SÅ MKT MIN LILLA LUCCE

puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tror alla vill veta om din mens.. verkligen haha.

2009-03-22 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0