Fredagmys

Tingeling pling! Min söta lillesyster Ewelina är här! Har missat henne alot :)))))

Idag har jag gått i skolan till tjugo över ett och sedan drog jag och Elina till Handen Centrum för att sedan träna på gymmet! Summer noll nio nu föfan! Träffade Fredrik, Christian och Jesper där en stund och sedan drog de hem medans jag och Elina gick och kollade lite i affärer. Skaffade en ny skinnjacka, armband och nya underkläder! Jippi! Vill ha nya kläder, smycken, skor och väska + att våren ska komma nu också! Ikväll blir det filmmys med Marabou Choklad i högsta hand! Imorgon ska vi dra in till stan och shoppaholic och kanske köra ett spining pass på Sats! :D Nu ska vi dra och bada jacuzzi i mörkret och kika på stjärnorna ;)



Puss på er! / EMA

Kommentarer
Postat av: ewelina

Världens bästa emmaslemma! I LOVE YOU

2009-03-21 @ 17:58:54
URL: http://ewelna.devote.se
Postat av: emma

Världens bästa Ewiiis, love you more

2009-03-23 @ 21:05:45
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0