funderar på att byta skola

Hej Alexandra här, skolkalexandra sklkar från skolan igen. elr jag e
faktist sjuk jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går! men
men jag funderar på att byta skola visst fine Rytmus är bra och så
men det är inte min grej längre jag älskar att sjunga och dansa. men
på rytmus har man även ljudteknink gemu och andra konstiga ämenen
jag inte kan elr pallar med att lära mig, och grejen är att varför lägga ner
 tid och kämpa för att nå ens g i de ämenen även fast jag ine vill lära mig
det. elr att gå på en skola där jag kan dansa och sjunga och thats it och då
kan jag även få bra betyg i de för att jag vill lära mig mer om det och kan
även lägga ner till på vanliga ämnen. så att man går ut med bra poäng
så man komemr in på ngt universitet elr liknande. Vad tkr ni ? det är upp
till mig jag vet men lite synpunkter är alltid bra..


jaja idag blire soova och sen ska jag faktist åka och jobba och sen
 hem och sova igen!!
 
vilket liv man har. får bättra på det. längtar till påsklovet ska
till fjällen till våran vinterstuga i funäsdalen och bara åka skidor
 dricka varmchocklad och mysa. bara va helt enkelt !

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag går också på rytmus i ettan och funderar också på att sluta, så himla mycket som är dåligt..

2009-03-12 @ 20:58:04
Postat av: Anonym

aa verkligen och aa vi får se vad som händer helt enkelt.. men rytmus står inte på plus nu kan jag sejja

2009-03-12 @ 21:07:33
Postat av: emele

ALEXANDRA. DU GER FAN I ATT SLUTA. DET ^F^R DU BARA INTE. Det kommer alltid vara ämnen som du inte tycker om eller som kännas onödiga. Va kvar!!!!!!

JAg kommer seriöst bli ASLEDSEN om du slutar :(





2009-03-13 @ 20:31:40
URL: http://emmmle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0