firande av julia

Hej hopp nu tog jag tag i mig själv och orkade sätta på datan och så igår var jag helt död så pallade inte ens gå upp från sängen!! helgens firande var jätte skoj min kära vän Julia fyllde 17 år och födelsedagsfirande blev det haha i rotebor hos trillingarna weseth najs värre. i fredag hade vi det mys jag ochvickie najs najs och söndan var ganska död!

idag måndag är vi lediga från skolan så nu måste jag sätta i gång och plugga har inte gjort det på hela lovet och jag har prov och uppsatt som ska vara inne direkt på tisdag inte bra!!

sen blire gym med Emma och Vickie ska bli najs att fixa figuren till beach 09 !! haha






lite bilder från kvällen :) ganska sent tagna haha puss

Kommentarer
Postat av: lisa

yey, vilket party, vilka läckerbitar! <3

2009-03-02 @ 15:29:54
URL: http://lisaweseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0