godmorgon Söndag

Nu har jag väl lugnat ner mig en aning från igår. Jag tkr verkligen att Melodifestivalen har blivit ett skämt men nog om Melodifestivalsnack!

Vakna nyss åt en härlig frukost med jucie smoothies stekta ägg och vanilljyoughurt med banan i :)
Just nu sitter jag och tittar på gilmore girls och har precis bokat ett body pump pass på najaden vid fyra, ska bli väldigt skönt/jobbigt att träna bort det man svulla i sig i helgen.. Jag och mamma har planerat att vi ska åka till cypern i höst men sen kom vi på att Anthony har sin första vecka på förskolan och man måste tydligen gå på den. Så då tänkte jag mig att om Vickie ser det här.. så tänkte jag att vi åker !! det kostade 1000 kr biljetten och så kan vi ta med nån rolig över 18 så mammorna blir lugna jag har en perfekt i tanken. Vi får se vad som händer. men nu ska jag gå och hjälpa till att tappetsera i matsalen här hemma

Ha det bra lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0