godmorgon


Godmorgon
gårdagen var ganska slapp titta på lets dance och sen typ lite filmer prata i tellen med Ester och sen blev det johnblund för mig. dagens göra är väl plugga för mamma sejjar att det får mig att stressa mindre -.- like what? jaja det sk ajag göra sen tänkte jag fika med ester men jag får inte åka in til stan jag får bara vistas i haninge denna helg för det är så stressigt i stan -.- asså mitt liv e byggt på stan hon gör mig galen !! så det blir att träffa vickie sen vet inte vad vi ska göra chilla kanske vi får se och imorrn ska jag fan palla mig iväg till gymmet !!!!!!!! blää vad min kropp ser ut nnu!!

 nu ska jag se på tretton och igår såg jag confession of a shopaholic aaaaass bra :D:D !! så himmla rolig killar borde se den för att fatta hur vihar det när vi shoppar ! haha

puss så länge !

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0