kvällens planer

Eftersom det är Melodifestivalfinalen idag och min kära klasskompis Molly medverkar i så ska familjen sitta bänkade framför tv och rösta som en galning. kvällen bjuder även på Sushi vi ska göra egen sushi så himmla gott spec närman kan göra hur många man vill :) Sen blire kladdkaka på det inte nyttigt men vafan man kan inte tänka på vikten hela tiden. Ska ända köra hårt på gymmet imorrn och det blir nog ett bodypump pass oxå :) plugget går åt helvete som vanligt.
Vill vara utomlands just nu på en varm strand med kristallblått hav med en färgglad drink i handen Det låter himmelskt!!

Vad vill ni att vi ska skriva om i bloggen?
 jag e så sugen på att skriva massor men behöver lite tips och vad ni vill läsa om :)


VET INTE VAD JAG TÄNKTE MED NÄR DENNA BILD TOGS ?!?!

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär dig svenska och att stava först innan du börjar. Du vet väl att det finns saker som punkt och komma? Det gör så att hela texten inte blir en enda lång mening. Testa det nästa gång.

2009-03-14 @ 23:06:53
Postat av: Anonym

LÄR DIG ATT STAVA INNAN DU BÖRJAR TA TID ÅT ATT "SRKIVA MASSOR". DU VET VÄL ATT DET FINNS SAKER SOM PUNKT OCH KOMMA? DET GÖR SÅ ATT TEXTEN INTE BLIR EN ENDA LÅNG MENING. TÄNK PÅ DET NÄSTA GÅNG!

2009-03-14 @ 23:09:31
Postat av: Anonym

Du skriver ju som jag känner för, men och andra sidan så tkr jag inte detta inlägg har så stora brister. Mer brister finner jag i mitt damputbrott på melodifestivlen, som i försig blev slarvigt för jag ville få ut mig allt på en gång och sen att jag sitter och gör komman och punkter det blir inte så som jag kännde då jag skriver det jag känner för at få ut mina tankar och känslor som ni sedan får ta del utav. kommentera inte min svenska eller grammatik, det gör min svenska lärare så bra. kommentera gärna inehållet istället.

2009-03-14 @ 23:16:39
Postat av: Anonym

Men det är ju oläsligt, därav kritiken på din stavning!

2009-03-15 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0