Legally blond



Tiden som blond, fjortis och ännu mer blond. Jag är fan helt rosa i ansiktet? Det här var cirka ett år sen. Snacka om att mitt utseende har förändrats det här året. Det första var att färga håret brunt. Det blev rätt fläckigt och dessutom åkte jag till Thailand direkt efter, så håret blev väldigt ljust ändå. Efter Thailand färgade jag hos frisör och relutatet var fortfarande fläckigt, men rött den här gången. En onöjd Vickan gick ut från Satch i Haninge C den dagen. Därefter har jag färgat håret mörkare och mörkare hemma men till slut tröttnade jag på min ljusa utväxt som kom efter bara några dagar så nu blonderade jag det för inte så länge sen. Det blev oranget. Jag har fått utväxt nu oxå btw. Jag vill bli strandblond. Men jadu, det lär inte hända på ett tag. Haha, färgandet orkar man snart inte med asså. Eller vad tycker du? Och vilken hårfärg tycker du att jag var finast i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0