Lucas här!

Morsning korsning!
är de bra med smilies kära läsare?
haha dom glömde logga ut så tänkte slänga upp ett inlägg :) tänkte faktiskt inte skriva så mkt :) men ibland är de faktiskt kul att skriva i andras bloggar :) haha
kan ju berätta lite om smiliesarna! iof så vet jag inte alls lika mkt om emma men men skit samma!
aja iaf den bitchigaste är iaf Alexandra, sedan har vi Victoria som är den oftast glada och sist  har vi emma som är en rolig och glad tjej vad mer kan jag säga liksom? 3 sköna tjejer asså...Alexandra drog precis hem och vickie stack för ett litet tag sen så nu sitter jag här med mamsen och kollar på simon och thomas på tv 3 :) aja men de var allt för mig ha de bra! besök min blogg också!
Luckylukes.blogg.se

ha de najs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vilken snygg kille!

2009-03-18 @ 09:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0