melodifestivalen tvåtusennio

tjenixen. Tillbaka från skola och Nationella prov i Engelska.. Vettefan hur det gick, hörförståelsen gick verkligen åt skogen, tyckte att det var svårt att höra av alla sa och allting bara krånglade för mig. Fredagen den 13 var det ju, så varför skulle det inte drabba mig liksom. Kul! Men för Vickan gick det såklart bra för! lyckooos. Men nu iveckan är det inga prov och det är väldigt skönt men vi slipper ändå inte undan plugg, vi har såklart två läxor i So. Men det är ju ingen nyhet.

Ikväll är det Melodifestivalen, så såklart kommer man hejja på H.E.A.T, där min syssling sjunger och sen gillar jag Måns låt också! Hoppas, hoppas! Bara en kvart kvar, skriver efter Melodifestivalen :D


 /KRAM EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0