min kropp fick nog!

Okej nu ska jag berätta en sak som vanligtvist händer mig ganska ofta men jag brukar kontrollera det.. men denna gången fick min kropp nog! Som alla som känner mig vet svimamr jag ganska ofta inte länge utan bara blir yr och svimmar till i nån sec sen e allt bra lite trött bara. Men när jag som stressar blir överhättad, jag är en stressad person överhuvudtaget men idag blev allt för mkt! idag blev det såhär.....


-jag är så stressad jag ska ha drama uppspel nu och jag e den ända som kan replikerna och om detta inte går bra så komemr jag inte få de betyg jag vill ha!! Julia vaafan ska jag göra jag får panik?!
- det kommer gå bra gumman lovar!!


tror ni det gick bra elr...

.-Julia johanna, vänta jag mås... eh.. ajj mitt hjärt..hjärta...vänt... ehh.. hjälp... nu ... svimm... svimma..svimmar jag!!

ja kan ju bara sejja mitt hjärta gjorde skit ont det dunkade i hundraåtti och jag börjar hyperventilera sen börjar mina ögonlock få dampryck och sen svartnar allt ... Lite senare vaknar jag upp med ett ryck och omfamnar Julia gråtandes min chock släåpper, jag är ute från min koma, jag hör att runtomkring mig får alla panik lärarna ringer abulans men jag hinenr stoppa dem!!
JAG MÅR BRA, JAG E INTE HANDIKAPPAD?? LÅTMIG VAH NU !! den vanliga reaktionen jag får efteråt.

allt blir bra Teddan kommer och hämtar mig kör mig hem. trode jag va, svimma i bilen han tar mig till sjukan.. tydligen fått hjärtklappningar oxåå som grädde ¨på moset! när jag kom hem var jag helt utmattad och såg att jag hade fått feber oxå great!! nu undrar alla hur i helvete kan du vara så stressad så du risker hela din hälsa jag menar jag har haft magsår i snart tre år!! mitt svar blir VET INTE !!  det var min dag hur har er dag varit ?!



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0