My dearest friend



Ville bara passa på att säga att Alexandra, hetingen till vänster, har en vän med förmåner. Kunde man inte ana! För det är ju nämligen jag. Mohahah. Där har ni också en bättre bild på mitt hår... Lite ballt är det väl? Eller ser ni bara Pippi Långstrump? Tell me, för jag vill veta! Och ikväll ska jag slinga lite i mitt hår. Eller min älskade mamma ska göra det. Så hoppas på att det tonar ner det röda. Och juste. Rödtottar är vårens bubblare enligt tidningen Chic! Så det ni, jag är modern vad ni än säger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju jätte fint :) slinga inte

2009-03-01 @ 21:04:04
Postat av: vickie

förseeent söta du... har i medel nu.

2009-03-01 @ 21:06:10
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0