Shopping

Hej hå. Emser här.

Idag sovmorgon till halv elva, sluta tio över ett, mycket skönt! Drog med Victoria till Haninge Centrum och köpte ett par nya dojjor och så kom Eddi dit också, Victoria hittade ett par skor till Eddi så vi båda kom hem med ett par nya skor. Nicenice. Drog hem, mamma hämtade upp mig, drog till Ikea och shoppade lite små saker till mitt rum. Pretty nice. Actually! Kom hem runt halv åtta, började fixa och dona i mitt rum, dusch, semester svenskarna och nu sitter jag här och lyssnar på, Please forgive me med Bryan Adams. Så mysig att lyssna på, nu måste jag borsta gaddarna och läsa på till So läxan till imorn. Wish me luck. Här kommer lite bilder av dan och en bild av sommar noll åtta..



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0