Suck my toe!

Howdie!
Har precis kommit hem från doktor Jan. Haha han är typ 15 cm kortare än mig och jaa.. Skitgullig verkligen. Haha. Det är ju så att jag har lite problem med mina stortår. Nageltrång är det på diagnosen. Skönt kan man lugnt inte säga. Men så, jag fick en burk med heracillin och därefter ska jag opereras på fredag den 20/3... Scaaaaaary, don't you think?

Ikväll blire att dra till gymmet igen med Emma, Elina, Alle och Emelie tror jag att det blir. Ska bli kuul! Att träna har faktiskt börjat bli roligt nu.




Pigga och fräscha efter ett gympass för ett tag sen... Ohlalala, I love you baby(s)!

Kommentarer
Postat av: emmmmser

haha men usch vad äcklig :D

2009-03-18 @ 21:27:49
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0