"Synd att man inte hade en cykel här bakom brudarna"

hey hallå everybody! Har nyss käkat och lyssnar på lite skön musik ifrån Markus Fagervall. Gillar hans röst och hela han grymt mycket, haha, min favoritidol ;) Idag var första skoldagen, mycket segt och tråkigt. Fick sluta lite tidigare så vi alla Smilisar drog till gymmet och körde stenhårt. Massor springband, cykling och vikter. Bra jobbat Smilisar! Fullt i gymmet, massor av folk, kändisar och killar som tror att de är något.

I veckan har jag och Victoria 1 fysik prov som jag kanske ska gå och läsa igenom snart. Känner att jag måste ligga i lite nu för att det ska gå bra på det här provet, siktar ju såklart på MVG. Får se hur det går. På Onsdag slutar vi tidigt och då drar jag och Vickan till Najaden och tränar sedan hämtar mamma upp mig för vi ska åka till Ikea! Jippi! Nu är det dags för mig att lämna datan. Skriver senare!



Lägger ut en bild på Fredrik och hans mormi också för att retas lite, peace! /E

Kommentarer
Postat av: fredrik

gulligt <3

2009-03-02 @ 18:52:43
Postat av: Sofie

Svar: de kommer från HM :)

2009-03-03 @ 21:07:09
URL: http://sofo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0