Tips

Som ni kanske vet, så har smilies börjat träna en hel del... Vi alla har gymkort på Najaden, vilket jag rekommenderar starkt. Bra service, bra människor, bra maskiner, rätt så snygga killar och dessutom så är ju vi där så varför inte skaffa du också? Ett bra sätt att komma igång med träningen är att inte träna ensam, utan med någon kompis som man kan snacka om allt och inget med. Annars kan gymmet vara riktigt tråkigt. Och dessutom är bodypump det bästa sättet att pumpa figuren vilket är ett pass som man kan boka antingen på internet eller via telefon om man har gym/klippkort där. Men min favorit är bodyattack vilket jag kommer köra imorron. Antingen själv eller med Emma!

Bara lite tips för er som vill börja träna! Ha det




Btw så har Emelie fixat mina ögonfransar på denna bild på photoshop. Tycker det blev jävligt bra. Hon är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0