Jag förblöder...

Dom börjar känna igen mig i Brandbergens vårdcentral... Detta bådar inte gott asså... För er som inte känner er medvetna har jag precis opererat tårna. Dessutom kan jag meddela er att den ena tån blöder som in i helvete medan den andra gör ont. Kul fredag va?

Jag och Emelie ska nog ta och chilla, kanske använda lite av vår kreavitet och göra om kläder, hitta på ny sminkning, göra ansiktsmask, raka ben osv. Skön chillkväll alltså. Kan ju inte göra mycket mer, kan knappt gå ordentligt eller ha några snygga skor.

Min mamma är så bäst så att hon köper Marabou frukt och mandel och alvedon till mig. Så det känns genast lite bättre. Här ser ni en del av min måltid idag:




Därefter blire tacos. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du opererat tårna ? :S

2009-03-20 @ 17:21:54
Postat av: vickie

jag har nageltrång som innebär att nageln växer in i skinnet/köttet och som gör att det blir svullet och infekterat. har haft det sen i sommras och har redan opererat dom en gång förut, men det har kommit tillbaka eftersom nageln har vuxit ut igen på precis samma sätt. och visst, det är rent jävla äckligt, plus att jag har fotfobi. men det är en jävla massa som får det av för trånga skor osv. jag är en av dom kan man väl säga.

2009-03-21 @ 08:36:33
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: emmmmser

hoppas det gick bra sweetie ;)

2009-03-21 @ 10:54:58
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0