gymmet kommer bli mitt hem

Tjohooosan! Känner mig jättefräsch och pigg! eller pigg kan vi väl skippa. Jag har nyss varit och fyllt på mitt gymkort igen och tränat med Vickan och Alle :) Duktiga vi har varit, skönt var det också. Det är speciellt roligt när man har några att gå dit med, som er tjejer. Jag och Vickan har gjort hål i tights. Väldigt snyggt. Men kanske lite kallt att visa de knall bleka benen nu så jag väntar med att använda mina utan tunna leggings under.

Idag slutade vi runt ett så jag drog hem till Öboms och bara tog det lugnt. Hjälpte Fredrik att städa, spelade kort, kollade på tv och fick äran att göra middag så vi lagade köttfärssås med spagetti. Alltid lika gott. Efter det drog jag vidare till gymmet. Min ovän nu är So:n...



/PEACE EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0