vallentuna helgen

Hej hopp nu är jag tbx hemma i Haninge. Har vart med vickie Lucas och LW hos johanna i Vallentuna och haft skoj lite folk kom och gick oxå vi bada jacuzzi och åt god mat dansade och hade det mys. Däremot har jag största huvudvärken nu ingen sömn så ska nog lägga mig i sängen och sova nån halv timme innan mamma kommer med Kebab till familjen ska bli fettigt och mums.

Har köpt en tröja oxå en t-shirt med tryck där dert står "Waste my time" på så kommer nog lägga in bilder på den senare.

Nu ska jag städa rummet duscha och sova bloggar senare puss



Jag och vickie i lördags eftermiddag kan ju sejja ingen sömn på natten blev att man soman i mataffären medan Johanna plocka maten :P haha mer bilder från helgen kommer inom kort!!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0