Vårjackor

Igår köpte jag en jacka. Eller jag fick en jacka av mamma på min namnsdag (den 12 mars) så för alla som inte grattade mig då har ni chansen nu! Haha, men i alla fall. Jag fick en beige kavajjacka ifrån H&M från mamma och så bytte jag den mot en annan snyggare beige jacka ifrån Vero Moda. Beige passar till mitt orangea hår (som ska ljusas upp till våren btw, ska använda blond sprej i think...), så why not?

Och det är jävligt snyggt till våren! Satsa på en jacka i nån annan färg än svart till våren. Eller okej, skinnjackor ska antingen vara svarta eller bruna, men annars tycker jag att man ska satsa på en jacka i kanske beige, brun, vit, jeans, eller nån annan stark färg som röd kanske. Bara om man vågar. Här är i alla fall min jacka...



 

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0