Vart tog vårvärmen vägen?

Tjänna! Helt sjuk det snöar ute, vad är det här?! ... Iaf idag har jag och Ewelina varit på Kanarieöarna och solat, väldigt skönt. Igår var jag och Ewelina och knatade i staden och hittade lite fynd, som en ny fransväska, nytt festlinne och en ny ögonskugga :) kul med nytt och fräscht! Solen syndes lite då och då medans jag och Ewelina gick runt på stadens gator med Vanilj Latté och havrebollar. MUMS! Senare mötte vi familjen på Pizzahut och käkade, ett stort plus.

På kvällen drog jag och Fredrik till Linus och träffade lite people, trevligttrevligt. Imorgon är en ny start på veckan med Nationella i Engelska uppsats får se hur det går, hoppas på det bästa! Nu väntar Matteboken. Tråk...



/PEACE EMMA

Kommentarer
Postat av: vickie

värsta puman!! :D call me!

2009-03-22 @ 18:47:22
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad du är lik din mamma =)

2009-03-23 @ 18:05:08
Postat av: emma

vem tycker att jag är lik min mamma? ;)

2009-03-23 @ 20:54:54
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0