welcome to a paradise

Helgen kommer blir stört kul kan jag ju bara säga.. mer ingående om det kommer senare
...

Najs skoldag vare idag typ två lektioner och bara satt och chillade i sofforna och snacka och aa det blev lite kvinoomisshandel från en viss kille i tvåan mot lilla alexandra haha men He  paid he's dues om jag säger så hihi
Efter skolan har jag bar avart med Lucas och sen dragit till gymmet som är grymt skönt att vara på...

Förut för typ några veckor sen bara var jag så sjukt trött  på kvällarna och typ gick och la mig vid tio! och nu har det helt ställts om igen, nu är jag fortf. as pigg vid tre på natten man baah men hallå skola shit måste sova.. men nej nej.. jag tror att min lilla tänkar-Alexandra angriper igen.. ska alltid ligga och tänka på saker på kvällarna...

Vrf är tonårslivet så jävla brutalt jobbigt ibland?  Hormoner som är åt helvete. Man går från gladaste flickan till bitchigaste snorungen på några sec... Alla vuxna tkr man e dum i huvudet och inte kan ngt. Och vi skriker att de förstör ens liv.. hhaha Lite komiskt om man tänker efter.. Snart är man vuxen och man måste börja tänka på konsekvenser med allt man ska tänka på att stadga sig, skaffa barn, bra jobb, resa, ha en bra ekonomi och snart är du fast med massa lån.. så vet ni va jag må vara en jobbig tonåring och jag må hata det men det är fan mkt värre att vara vuxen. Jag lever livet nu helt enkelt och tro mig det komemr jag göra då också!!!



You know you love me XoXo Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0